Výhodou tejto formy reklamy je veľké množstvo používateľov, ktorý prídu do styku s reklamou. Zobrazovanie konkrétnej cieľovej skupine, viete nastaviť na základe demografických, geografických údajov a záujmov jednotlivcov. Facebook marketing je vhodný najmä pre koncových zákazníkov. Spustenie reklamy sa dá zrealizovať v priebehu niekoľkých minút a Facebook poskytuje štatistiku na zmeranie úspešnosti.
Facebook marketing môžeme rozdeliť na platenú a neplatenú formu:
Pod neplatenou formou máme na mysli aktívnu tvorbu obsahu, ktorou oslovíte svoju cieľovú skupinu. Stačí vytvoriť vlastnú facebook stránku a tvoriť spomínaný zaujímavý obsah. O zvyšok sa postarajú Vaši fanúškovia. Všeobecne platí to čo pri všetkých iných formách marketingu, čím viac ľudí sa dozvie o Vás, o Vašich výrobkoch, alebo službách, o to je väčšia šanca konverzie.
Platenú formu odporúčame, keď je potrebné vo veľmi krátkom čase čo najviac zvýšiť predaj, či návštevnosť. Pri vytváraní kampane sa máte na výber dve možnosti:
Propagovať je možné externé web stránky a facebook stránky.