Kvalitný e-mail marketing pozostáva z niekoľkých dôležitých častí:
- Publikum - rozumieme databázu používateľov, ktorí u Vás v minulosti nakúpili, alebo sa registrovali na Vašej web stránke
- Zaujímavý obsah - na základe informácií o používateľoch, o aké služby, tovar, alebo informácie majú záujem, pripravíte obsah newslettra.
- Dizajn - navrhneme prehľadný a zaujímavý dizajn, v ktorom vyniknú tie najdôležitejšie informácie obsahu.
- Príprava na odoslanie - navrhnutý dizajn je nasadený do redakčného systému Airis, tak aby vytvorený návrh bolo možné požiť viackrát.
- Meranie úspešnosti - okrem prehľadu, koľko používateľov e-mail otvorilo, alebo kliklo na niektorý odkaz je takýto newsletter prepojený aj s Google Analytics, pomocou ktorého objektívne zmeriame úspešnosť kampane.
Ak si chcete prečítať niečo viac o e-mail marketingu a jeho možnostiach využitia prečítajte si náš blog.